Skön dag

En ledig dag blev det allt för mig. Tog det lugnt, låg i sängen i en timme tills jag besämde mig för att äta frukost. Efter de satt jag i soffan och såg på Arrow( som va super bra längtar till nästa!!). Satt sedan sär i några timmer och bara tänkte. Gick inte ut och fotade något istället så målade jag naglarna. Ska ta kort på de så ni får se hur dem blev.
 
I helgen kan jag inte säga med säkerhet att jag kommer blogga någonting. Möjligtvis hinner jag göra några tidsinställda inlägg men om inte så kommer bloggen stå stilla tills på måndag. Ohoh är ledig på måndag med! Skönt!! Kan även ta upp på måndag varför bloggen kommer stå tom men känner inte för att ta upp de nu.
Kommentarer
Petra Johansson

Fin bild! :)

2014-10-10 | 02:34:02
URL: http://solskensglad.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: