Sämsta dagen

Både igår och idag har jag vaknat med ett glatt humör men gått och lagt(kommer antagligen göra de idag med) mig super sur. För det första så glömde jag id till mötet med banken igår så vi fick gå dit idag. Hur klantig får man var???. Sen skulle jag ha gjort ett omprov men hade inte pluggat tillräkligt så ska göra de om en månad.
 
Idag så känns det som att jag gör en del av en uträkning i matte och känner mig jätte glad men när jag sedan fortsätter så fattar jag ingenting. Just nu sitter jag med företagsekonomi och tror till en början att jag fattar men sedan går det helt åt skogen och blir så sur på de! En annan grej är ju att mina 3 hotmails inte vill fungera. TRE olika hotmails!! Förstår ni hur frustrerande det är när man försöker logga in och så vill microsoft göra någon säkerhetschek. Det blir så VARJE gång jag ska logga in och de har man ju inte tid med. Blir bara så förbannat sur på de. Riktigt piss dagar har jag haft.
 
Ursäkta mitt negativa inlägg, hade inte tänkt att skriva något idag häller då det är ganska tråkigt att läsa om hur dålig någon annans dag var. Men vill samtidigt inte att bloggen ska stå still så ni får läsa om det ändå.
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: