Inte som jag hade tänkt mig

Hade matteprovet för någon kvart sen och känner att det inte gick helt som jag önskat. Det är bara att fortsätta med livet haha kanske gick det bra vad vet jag? Är så sjukt trött! Orkar inte med flera lektioner. Gick och la mig ganska sent igår så är ju helt utmattad.
 
Det här med "serieförbud" tills på helgerna går bättre än förväntat. Ska inte ljuga och säga att jag inte tittat på en episod men de va ändå en jag sett för länge sedan så visste redan var som skulle hända så jag räknar inte riktigt med de haha. Onsdagar som idag är ändå den bästa seriedagen efter torsdagar så det är lite jobbigt. VILL SE IHIH.!! 
 
Tydligen så är det internationella capslock dagen idag. Kul eller haha. När jag kommer hem så ska jag i alla fall ta det lugnt. Kanske se på någon film samt plugga lite på spanskagloser. Denna vecka går jag även in på lov på fredag. Härligt! Behöver få gå i ide i en vecka då jag är helt slut i hjärnan. Behöver även plugga ikapp i lite saker jag ligger efter med så det ska jag försöka göra.
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: