Hoppas att jag klarar det

Har inte fotat så mycket den senaste månaden så därför kommer det lite bilder som redan dykt upp här tidigare.

Idag kan jag gå och lägga mig med ett gott samvete för mig själv. Har pluggat på ganska så flitigt inför morgondagens matte prov. Vill inte ha för höga förväntningar men hoppas helt klart på att jag ska klara detta+ lite till ;)
 
Nu mot kvällen tog jag en paus från pluggandet där jag tittade på en film som gick på tv. Blev en liten fika paus på de. Vi har matbordet vid samma plats som vardagsrummet och då så var jag sist med att äta en bit tårta så jag släkte efter mig. Kanske fem minuter senare så tändes lampan. Blev jag rädd? Nej tyckte det mer var kul och undrar helt klart vad som hände haha. Har halloween spökerna kommit tidigt iår? Ne skoja men de va en liten rolig grej som hände sådär mot kvällskvisten. När lampan tändes så lät det som när man brukar lägga in en kontakt i väggen och man ser ett blåt ljus samt hör ett litet pop eller något. 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: