Så trött

 
Godages. Är helt slut i hjärnan. Känner mig som smält choklad. Igår spenderade jag hela min kväll till att plugga till  idrottsprovet vi hade idag. Blev riktigt sent med tanke på hur tidigt jag vaknade idag.
 
Någon som missade att det snöa igår? Tog med mig kameran till skolan så jag kunde fota lite på vägen hem. Har inte haft tid att titta igenom bilderna då jag som sagt plugga hela kvällen. Åkte även och hämtade ut lite varor som har kommit. Fick övningsköra hem och personligen tycker jag att jag börjar göra stora framsteg när det kommer till att köra. 
 
Kommer ni ihåg min fina dator som "dog" för några månader sen. Well nu är den lagad, ny hårdisk. Har inte haft tid att andvända den ännu men det känns härligt. Har dock inte phoroshop längre vilket är riktigt sad men vad ska man göra. Är glad att ha den datorn tillbaks.
 
Är så himla trött. När jag kommer hem ska jag helt klart gå och lägga mig i några timmar för att få upp energin. 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: