Dumt nog

Känns rätt så dåligt från min sida att jag inte har skrivit här under lovet ordenkligt. Har inte gjort något speciellt. Dumt nog började jag titta på White Collar (serien) och blev fast. Har inte gjort så mycket skolarbeten som jag hade hoppats på att jag skulle få gjord men men. 
 
Dem senaste dagarna har jag setat och ritat liknande figurer som på bilden ovan. Allt från att söka på google för inspiration till att rita ner dem på pappar och sedan göra dem till klistemärken. Kul men super jobbigt haah.
 
Imorgon börjar skolan. Åååh önskar att detta var sista året. Vill bara vara klar med det här. Det här jag pluggar till nu är inget jag vill göra i framtiden känns det som. Går till skolan bara för att jag måste vara där och för att jag vill ta mig egenom skolan. Studenten kommer helt klart vara den bästa dagen i mitt liv. Känns som att jag kommer känna mig fri. Dock måste jag klara mig dit först. Det hade varit lite kul om jag hade valt något jag faktist intresserar mig av. Då kanske mina betyg hade sätt bättre ut och kanske hade skolan varit roligare. 
 
 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: