Once upon a time i was sick

 Ligger här hemma som en liten sjukling med täppt näsa och lite halsont. Kämpade mig igenom skoldagen med kände att jag inte hade energin för sista lektionen så drog mig hemåt. Väl hemma så har jag bara legat i sängen och sett på Once upon a time
 
Det är ju helt ortoligt. Regina får aldrig vara helt lycklig känns det som och slutet, WOW va hände där. Vet inte vad jag ska säga. Ska dem nu blanda in en ny karaktär till nästa säsong? Haha helt sjukt, slutet var ju både ledsamt, roligt och mind blowing. Dock kanske inte mind blowing, woow vad bra, utan mer, va vad ska nu hända (WTF med andra ord). Aja det ska bli spännande och se vad som händer nästa säsong.
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: