Roligt

Min dator har nu lagt av. Blir  lite ledsen haha. Ja menar blir ju lite rastlös när jag ser på en serie då jag oftast sitter och redigerar eller håller på med den andra datorn samtidigt. Det är ju lite tur att jag har skoldatorn men de är inte samma sak som min egna dator ändå. De som har hänt är i alla fall att när man sätter på den så vill den reparera eller återställa till en tid då den inte var skadad som den är nu. När den har gjort de stänger datorn av sig själv och sedan på men då börjar det om igen. Det är som en ond cirkel med att datorn vill reparera sig själv. Hoppas bara att innehållet på datorn inte försvinner, skulle bli rätt ledsen då.
 
Gav i alla fall upp efter tre timmar av den onda cirkeln. Idag har jag därför inte gjort något annat än att titta på Smallville. Låt mig säga att jag bara ÄLSKAR säsong 8. Två säsonger kvar sedan slipper ni allt babbel om Smallville haha.
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: