Behöver lite inspiration

Hola! Har tittat på serien Smallville hela dagen typ. Har kommit till säsong 4 och det blir bättre och bättre. Den är helt ok där jag är men som sagt blir den bättre. 
 
Ska försöka gå ut lite mer med kameran. Har tappat inspirationen till att fota, redigera och blogga. Visst tycket jag att det är kul men inte lika kul som förr. Tror nog bara att det är en period för mig och hoppas på att det "går över" snart haha. Lite komiskt är det då när jag har hur mycket tid som helst så tappar jag inspirationen men den sista månaden i skolan då jag inte hade tid alls så ville jag bara fota och blogga haha.
 
På fredag får jag förhoppningsvis mellanringarna jag så ivrigt väntat på. Runt en månads leverans, inte kul vill hällst av allt få pröva dem nu. Hoppas att det var värt väntan.
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: