Santiago snart

Nu sitter jag här och väntar på att sätta mig i en bil som sedan ska ta mig till Santiago, tråkigt! Hem ska man men om jag fick möjligheten att stanna en eller två månader till tackar jag nog inte nej men men. På måndag börjar jag skolan och de är jag inte så taggad över, dont know why. Framöver kommer det många bilder i olika inlägg på vad jag gjort här i Chile. Jag har inte haft tiden eller orken att redigera och titta igenom bilderna som jag tagit he he. På fredag någon gång ska man tydligen vara hemma och tydligen så kommer flyget gå hela 6 minuter tidigare från Santiago haha. Det blir mellanlandning i Panama city och USA som det var när jag flög hit. Får se hur trött man blir när man kommer hem.
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: