Q/A

Har du testat drugs? 
Nej, haha 

Isåfall, vilka är dina drugskompisar?
...
 
Jag undrar vad du har för morgon rutin?
Vaknar oftast 30 minuter innan jag behöver gå till bussen. Ligger i sängen i 20 minuter och sedan känner jag mig vaken, klär på mig och sedan går till bussen. Glömer oftast att äta frukost vilket är superdåligt!
 
Ska du till Eskilstuna under lovet?
Ja det är klart! 
 
Laggar du mat?
Nej hehe kan nog om jag är tvungen eller vill, men det brukar bli så att mamma har gjort maten innan jag kommit hem.
 
Favoritfilm?
Just nu pendlar det mellan Italian job och Mr and mrs smith 
 
 
Tycker du om sött eller surt:)
Surt tror jag
 
Gillar du popcorn eller chips mest?
Båda, dock äter jag mest chips då jag alltid råkar bränna popcornen :S
 
Vad ska du äta imorgon?
Jag vet faktist inte haha
 
 
Vad är dina favorit färger:)
Just nu tycker jag mycket om orange
 
Popcorn med salt eller socker? 
Socker, sååå gott!

Är du fortfarande vän med någon från dagis? 
Bara en person haha

Största intresse? 
Fota utan tvekan!

Var skulle du vilja bo? 
I Chile vill jag bo i ett år någon gång men sedan vet jag inte :) 

Med vilka fem ord skulle du beskriva ditt liv? 
Tråkigt, roligt, upp och ner och äventyrligt (ibland haha)

Vilka tre saker skulle du inte kunna leva utan?
Kameran, tandkräm (vilken människa vill gå med dålig anderdäkt haha) och kompisar ^^
 
Om du fick var vilket djur som hälsat, vilket skulle de vara då?
Något kattdjur, troligen tiger.
 
Föredrar du böcker eller filmer? 
Filmer då böcker tar så lång tid att läsa

Vilken nyhet vore den bästa du skulle kunna få just nu? 
Vet inte något i stil med att du är för smart för att gå i skolan

Var detta ett bra år för dig?
Detta år har precis börjat men antar att du mena förra och de va upp och ner, men för det mästa så var det bra
 
 
Hoppas ni gillade svaren haha(????)
 
 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: