Min helg lite kort

Vad har jag gjort denna helg? Har nog skypat en hel del. Har varit riktigt kul och ibland blev det några omgångar av curve fever där jag bara förlorade, haha. Kan ju säga att det inte alls går bra för mig på de spelet men försöker gör jag allt ;) 
 
Sedan fick vi gäster här hemma idag. Kul var det och god mat blev det också. 
 
 
Har inga "nya" bilder så framöver kommer det nog bilder från Chile hehe. Men har nu valt ut vilka bilder jag ska ha med så ska bara snygga till vissa så ska dem komma ut i lite olika inlägg.
Kommentarer
tilda

kan du förklara hur man sätter in en egen header på blogg.se nya system?
och vilket tema man ska ha som grund för att göra det enklast

Svar: De kan jag göra, ska försöka få upp de denna vecka :)
Jennifer Niirola

2014-01-20 | 19:23:35

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: