Fyrverkerier i Chile

Lång historia kort jag var på en "turist" båt och såg då detta jag är påväg att visa er. 
 
Det är ett nytt år och de firar man med fyrverkerier, right? Aja här i Chile så köper man inte fyrverkerier utan de fyrverkerier som skjuts upp är ute i havet på en platta och därifrån så skjuter man upp dem. Jag har ingen aning om vem som tar hand om just detta men tror att det är kommunen. Förstår ni?
 
Well nu kommer vi till båten jag skrev om i början av inlägget och där såg jag då en massa fyrverkerier som ska skjutas upp. Coolt var det då det var fullt på en båt och sen på en liten del av hamnen och sen på några flytande plattformar.
Just nu återstår det 4 timmar sen smäller det, spännande!
 
Kommentarer
Jonas

Shit...det där var då inte lite fyrverkerier det där inte =) Jag gissar väl på att det vart en riktigt lyckad nyårsafton för dig?

Svar: Det var riktigt härligt och mäktigt.Bilder kommer förhoppningsvis senare på de:)
Jennifer Niirola

2014-01-01 | 11:07:34
URL: http://thegamingground.com/
Jonas

Satan vad nice =) Då ser jag fram emot att få se de asap ;) Ha det!

2014-01-03 | 12:39:13
URL: http://thegamingground.com/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: