Beställt ett...

Något nytt som har hänt i datorn på macen är ju att jag laddat ner ett redigeringsprogram som jag bara älskar och desutom är GRATIS, yey. Haha. Har redigerat lite Chile bilder idag men måste redigera fler och ladda ner alla bilder som just nu ligger på hårdisken. Pappa hade tittat på hur många bilder vi hade tagit tillsammans och de va runt 8000 bilder, på en månad. Wow säger jag bara haha hur ska jag orka att titta igenom alla dem. Ne med glädje gör jag de. Det är ju alltid kul att de på bilder man tagit och samtidigt får man ju ett litet leende på läpparna haha.
 
 
Något annat är ju även att jag beställt ett skydd till tagentbordet dock ser jag det inte som ett skydd utan ser det som något som gör datorn lite mer färgglad och inte så tråkig haha. Valde en ljusblå färg så får hoppas på att det passar. 
Fina bilder haha
 
 
 
 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: