Nya saker hela tiden

Haha såg nyss att Emelie har smygit sig in på min dator och skrivit lite, söta hon;) 
 
Pappa har haft ett fotointresse ganska länge och själv har jag inte trott att det har varit något seriöst utan mer "jag tar foton för att ha minne av denna stund" intresse( fattar ni haha?). Någon med ett objektiv och använder enkla inställningar.(Men gud nu låter jag super taskig med menar inte detts på ett dumt sätt haha) Så trodde jag det var för ett år sen men for real så tar han super bra bilder, frågar honom ganska ofta hur jag ska ta bättre bilder haha!
 
När man går och tittar i pappas kameraväska, vad hittar man då? Jo man hittar 1000 roliga saker till kameran och känns som att man hittar något nytt varje gång i den väskan. Har snott hela väskan nu för att explora vad som faktist finns där i. Gissa vad jag nu har hittar? Filter till kameran och jag tycker det ska bli superkul att se vad för slags bilder jag kan ta med filtret, skoj!
 
 
Igår tog jag lite självporträtt där mitt hår va stort och fluffigt. Ska det bli spännande och se? 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: