Bra rubrik jag vet

Idag blev det lite mer "äventyr" än det har varit de andra dagarna på lovet haha. De började som vanligt att jag vaknade, åt frukost, satte mig vid datorn. Men när mamma kom hem så åkte vi och åt på tunagate.
Medans vi väntade på maten passade Natalie på att skryta om hur långt hon har kommit på flappy bird bara för att jag nämnde att jag hade kommit till 18
Maten kom och jag tog en grillbiff som inte va lika god som jag hoppades på.
Sedan tog mamma, jag och syskonen en tripp till lager 157 där dem hade fina hjärtan på träna ( mycket viktig information haha)
Vi lämnade till sist lager 157 tomhänta dock så skrev jag på deras tavla cool som jag är. Kan ju inte påstå att jag skrev så fint då det ser ut som att jag skrev "Jag är cod" ( HAha wut??)
De va en liten del av mig dag
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: