3 timmars uggla

 
Ligger här i sängen och kom på att jag inte bloggat idag så passar på nu när jag ändå inte kan sova haha. Min dag har väll varit ganska tråkig, har försökt mig på en ny design som gick bra tills jag kom på att jag totalt raderat menyn(???). Vill ändå inte ha den vanlig meny som är vid sidan av inläggen så där fastnade jag. Har i princip haft datorn framför mig hela dagen.
Blev dock rastlös för 4 timmar sen så började rita på en uggla och tre timmar senare känner jag mig klar haha. Lite nöjd blev ja.
Kommer nog en bättre bild imorgon. Bilden ovan är dessutom inte de " färdiga resultatet" haha
Kommentarer
Simon G

Åh riktigt grym, ska bli intressant att få se slutresultatet. :)

2014-02-09 | 15:32:46
URL: http://simonpixel.webblogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: