Ska hitta myggan nu!!

Vet ni?? Omg Jennifer tänkter jag nu egentligen men aja hah. Jag har börjat titta på serien Nikita och AAAaaAaAAååÅÅÅÅ. Det är just en sådan serie jag vill se mer av. Vill hitta fler som liknar denna. Älskar den!! Började igår och har just kommit in på säsong 2. Vet ni ifall det finns någon serie som är lik denna så skulle jag bli superglad om ni skrev till mig.
 
Just nu sitter jag i min säng och borde sova då det behövs lite energi tills imorgon. Istället sitter jag här och försöker hitta en fluga som gömmer sig i mitt rum. Vill inte vakna upp med en massa myggbett imorgon så vill fo bort den innan jag somnar. 
 
Annars börjar skolan närma sig. Börjar känna stressen och ångesten komma för varje dag. Är inte redo att börja skolan nu. Kan dock inte säga att jag gör något viktigare hemma men ändå haha. Mina syskon börjar denna fredag som kommer. Är superglad att jag inte gör de! Har för mig att jag börjar runt den 20:e men vet inte säkert. Vi får se.
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: