Hungrig hela tiden

Halloj. Skolan drog igång för mig i onsdags. Blir typ dö trött när jag kommer hem men ska nog få till det där med rutiner.
 
Jag börjar även bli mer och mer hungrig, man kan säga att jag är typ hungrig hela tiden. Vill för första gången i mitt liv ta flera portioner av maten i skolan, kanske inte för att det är gott men för att jag är hungrig. Denna månad har jag även börja dricka super mycket vatten med frukt i. Använder mig av tömda syltburkar och dricker runt 8 burkar om dagen. Gott är det ju!! 
 
Sitter just nu och tänker på mat (hungrig) och på att jag  måste ladda upp lite nya bilder jag tagit. Orkar inte ta min kamera och ta minneskortet och redigera dem just nu haha. LAATIISeN JAG JA! Ne men är helt slut så ska nog lägga mig nu. Byeyeyey! ;) 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: