Dags att klippa sig snart

Något jag vill göra just nu och antagligen kommer göra någon gång denna vecka är att klippa mitt håt kort. Så som på bilderna ovan. Tycker det är så sjukt snyggt med kort hår med lockar som ser lite slarviga ut. Har inte klippt mig sedan jag kom hem från Chile vilket var i januari. :O!! Är ändå rätt trött på mig långa hår. Det känns så tråkigt och fult så vill ändra på de haha.
 
Är dock rädd att gå till frisören och klippa mig då jag upplever att dem nästan aldrig gör som jag vill ha det. Ber om en speciell längd men går där ifrån med så mycket kortare hår eller helt fel klippning än vad jag bad om. 
 
Frågan är ju om jag skulle passa i kortare hår? :)
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: