Äventyr, Yeye

Idag blir det ett äventyr för mig. Ska åka båt och är super taggad. Har packat lite onödiga grejer jag förmodligen inte behöver men i fall att. Har med mig kameran men vet inte ifall jag kommer ha tillgång till internet så har tidsintsällt lite inlägg med bilder från Chile. Kanske inte så kul men någonting är de i alla fall. Har även laddat så att jag kan se på Nikita hihih. Well well ni får ha det så bra så länge, bye!!
 
Tog dessa bilder då jag var hos Gabriella en dag. Hennes katt tycker nog inte om kameran så mycket då han inte ville sitta still men bilderna jag fick på honom blev söta ändå haha. Hade även med mig mellanringarna för att se om jag kunde hitta några småktyp eller sniglar att fota och TADA. Blev helt nöjd med snigeln. Den va super liten och söt. Dock är nu inte "ögonen" eller vad man ska kalla de i fokus men de är något jag får tänka på i framtiden.
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: