Vilken dag

Första dagen i skolan gick ju helt ok. Va igentligen helt off, inte alls med på lektionerna haha.
 
På bussen så satte sig en kille vid mig, såg ut att vara mellan 20-30 år. Han var påväg att sätta sig 3 stolar framför mig men så råkade jag titta upp och såg honom som stod och log, inte ville jag vara otrevlig så log tillbaks. Istället för att sätta sig där han var påväg att sätta sig så gick han till mig, det fanns typ 2000 andra lediga platser. Han hade brytning när han pratade. Well han pratade med mig i alla fall och kanske efter en 10 minuter frågade han om jag hade facebook. Jag sa nej då fastän jag har haha. Senare säger han att de va synd då han ville vara min vän och prata med mig. Han sa även att om jag kännde honom så skulle jag vara så lycklig och att han ville träffa mig efter skolan någon gång. Kännde mig så obekväm, ville bara kliva av bussen.
 
Låter lite taskigt kanske men men. Han borde nog ha fått en hint att jag inte ville prata då jag hade datorn öppen med en serie på och hörlutar i öronen. Ne han pratade på han haha. Klev av 3 stopp innan jag normalt brukar gå av och de tog ju 20 minuter till att gå hem så gick rund 40 minuter. Fun fun. Någonstans när han prata så sa han att han ville lära känna mig och att jag var söt.
 
Nej nej nej nej, vet inte varför men tycker inte om att bli kallad söt av folk jag inte känner. " Du är så söt jag vill lära känna dig". Blir irritirad obekväm och nej vet inte varför men det är bara så. Aja kommer säkert skratta åt detta en dag... hoppas jag.
Förstå mig rätt nu, jag tycker ofc om att prata med folk men han gjorde bara att jag kännde mig obekväm.
 
Fina bilder från Chile haha
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: