Ända sedan femman

Idag är det idrott och vi ska simma. Jag är så inte taggad.
 
Jag kan tänka mig att vi alla vet vad en finne är och man kan ju få dem precis överallt, typ. Har alltid varit osäker med min kropp, inte för att jag tycker att jag är smal/ tjock utan för att jag har "finnar" på axlarna och vid brösten samt lite vid ryggen. Känns jobbigt att bara skriva de här på bloggen och att folk ska se de är ju ännu jobbigare. Har haft de sedan typ feman så ett ganska bra tag. Har inte vågat ha linnen på mig eller ibland kortärmade tröjer för att jag varit rädd att det ska synas. Varför är jag rädd då? Jag har ingen aning, men tror att det kan vara att jag inte vill att folk ska dömma eller titta konstigt på mig. Känns ganska löjligt men det har bara blivit så. I Chile så blev det lite bättre då jag bara drog på mig ett linne och kännde att jag inte har något att vara rädd för. Det har blivit mycket bättre. Blev ännu bättre när jag var i Chile och fick lite sol på kroppen. Lite skönt är det att få skriva ut det, vilken konfession det blev. Men ska vara med på simningen ändå. 
Dock har det blivit lite sämre nu sen jag kom hem från Chile hehe. 
 
 
Håll muspekaren över bilden
Kommentarer
Anonym

Förstår hur du känner, men du ska veta att du är jättesnygg och fin både på utsidan och indisdan

Svar: Tack, de värmer hjärtat! :)
Jennifer Niirola

2014-04-02 | 21:17:03

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: