Domedagen närmar sig= ångest

Godagens. Skrev inte något igår då jag känner att de jag skrivit samt skriver på bloggen just nu är super ruttet och jätte tråkigt. Ska försöka göra så att jag tycker det är kul att blogga för den senaste veckan har jag inte kännt att jag vill de.
 
Domedagen börjar närma sig. Då menar jag den dagen efter mångad då alla barn som går i skolan måste vakna för att gå till skolan. DumdumDAAAM!! Helt ärligt blir jag jätte irriterad och sur när jag tänker på skolan. Min inställning är inte alls bra och de är super synd. Finns ingen lektion jag ser fram emot heller så bara tråkiga veckor in och tråkiga veckor ut. 
 
Har sagt till mig själv att oavsett hur tråkigt och jobbigt jag tycker det är så ska jag inte hoppa av. Ska gå klart och sedan kanske göra något jag finner roligt. Sedan vet jag inte om det blir bättre i tvåan. Vi har ju inte No nu men tror vi kommer ha det i tvåan och de kanske kan vara en lektion jag tycker om och kan se fram emot.
Med denna bild/er så avslutar jag detta inlägg. Har alltid vetat att jag är sexig men inte förväntat mig denna sexighet som bilderna visar, wow asså! Haha.
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: