3 timmar tidigare i skolan

Lite bilder från promenaden i lördags. Kommer lite fler senare på Josefine som va himlans seriösa. När jag sa åt henne att ställa sig någonstans börja hon pluta med läpparna samt rumpan, typ haha. 
 
Igår så for jag ut på en springtur. Tycker jag var väldigt duktig då jag latat mig sedan sist jag sprang och de va i början av skolterminen. Ska försöka dra mig ut varannan eller varje kväll. 
 
Nu sitter jag här i skolan och vaknat 3 timmar tidigare för att möta upp en lärare som ska hjälpa mig med de jag ligger efter i ämnet. Tror ni denna person har dykt upp? Nopp. Skulle kunna sova just nu, i min sköna säng där jag trivs bäst haha. Aja det gör väll inget. Har inget bättre för mig så får öva på dessa saker själv och hittills så går det bra. 
 
 
Kommentarer
LIENE

Så fia bilder!

Svar: Tackar :D
Jennifer Niirola

2014-04-28 | 11:38:47
URL: http://lifefromwithin.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: