May the odds be ever in your favor!

Hej du som läser detta, haha! Jag sitter nu på sängen och ska gosa mig ner i sängen. Super skönt med en liten sovmorgon också, det uppskattas! Ja denna dag har bestått av att baka lite till pappa och att titta på tv. Fick bli lyxfällan och brottskåd på Tv3, super intressant. Har inte så mycket mer att säga bortsett från att det är tacos som skolmat imorgon= JAG TAGGAD till max haha. Låter lite töntigt men tycker alltid att det är lika intressant att se hur olika skoler lägger upp tacosen och vad dem har med. När jag tänker efter låter detta super konstigt och vet ej varför det är så haha. Aja ska bli lite smått rolig bara.
 
Måste nog säga godnatt för mig då jag knappt kan ha ögonen öppna. BYE boys and girls and may the odds be ever in your favor. 
Dålig bild, jag vet men vet inte riktigt hur jag ska redigera bilderna på Mac datorn ännu. Något jag måste lösa, PRONTO!
 
Kommentarer
Emelie

HUNGERSPELEN!!

2013-09-27 | 08:13:33

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: