Extern blixt

Igår tog jag fram den externa blixten och "experimenterade" lite med den. Tyckte det var super kul då jag fick lite bra bilder(inser nu att fokusen inte är den bästa). Woop woop!! Nu ser bilderna ut som att dem är tagna mitt på dagen men nej det är dem inte. Det var nästan bläck svart ute.Det var så mörkt att jag hade lite problem med fokusen då kameran inte ser vad den ska fokusera på. Tittar man på ljuset så ser det super bra ut, sen om man redigerar bilderna så skulle det nli ännu bättre (hehe har inte gjort de nu). 
Min kamera tappade jag ju för ett tag sedan och objektivet gick halft sönder( ni kan läsa om de HÄÄR). Just då så var det inga problem med objektiver bortsett från att den satt lite löst. Nu när jag fottar så fungerar fokuseringen inte rikitgt som den ska. Ibland blir det bra bilder med bra fokus och ibland inte. 
Måste få detta fixat men det kommer inte gå på garantin eftersom att jag råkade tappa den (sad face) men ska lämna in objektivet någon gång. Va ju och frågade uppe i Stockholm vad det skulle kosta och om det gick på garantin eller inte. Duktig som han va så viste han ju ingenting haha. Men objektivet får överleva några månader till :)
Kommentarer
ej Emelie i din klass

Jag undrar vad du ska göra ons-fre förmiddag?!?!?!?

2013-09-17 | 10:06:56

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: