Effektivt, eller ?

Hej hej hej! Idag hade vi prov som jag började med att plugga på igår. Sista sekunden är aldrig en bra grej. Dock tycker jag att det gick skapligt bra! Hoppas bara att betyget blev bra då :)
 
Om ni ville veta så satt jag och pluggade såhär(bilden nedan). Hade en film på ena datorn och sökte på saker med den andra och skrev ner saker på papper i olika färger. Effektivt fast kanske inte den bästa metoden att plugga på haha. Själv tycker jag inte att det är skönt om det är dö tyst i mitt rum när jag ska plugga så därför satte jag på en film som jag sett 1000 gånger men som jag ändå känner igen replikerna på. På så sätt slipper jag sitta och stirra in i filmen hela tiden. 
 
 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: