Duktig jag är -.-

Hej hej. Så typiskt mig att säga en sak men inte göra det. Igår sa jag ju att jag skulle plugga och lägga upp "del 2" av bilderna men har inte gjort någonting. Ska nog plugga på bussen imorgon så att jag kan någonting. Bilderna får komma upp imorgon med, lovar. Jag har håltimme efter den första lektionen så då ska jag nog blogga lite och fixa så att bilderna kommer upp och sen plugga. 
 
Idag har jag fixat på lite nya designer som (inte är till mig) jag vill bli klar med så fort så möjligt så jag kan göra en julig design till mig hihi. Går sakta men säkert framåt, vill ju att det ska bli så fint så möjligt :D Sen har jag även försökt att komma överens med pappas extern blixt. Går inte så bra, får mest helt vita bilder. Men jag ska få det att fungera sen när jag har tid och nu sitter jag bara här och skirver. Ska snart fläta håret och sova men först ska jag läsa lite bloggar och sedan blir det godnatt för mig haha. 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: