Plugg plugg

Hej Hej nu är jag här igen och skriver. Jippi!

Ne men har pluggat hela dagen på samhällskunskap men fattar fortfarande inte vad vi ska ha prov på och provet är i
morgon. Har dock inte bara pluggat på detta idag för nu känns det som om jag förklarar det så, pluggade i måndags och igår med. Det ända jag kan är begreppen så jag hoppas att man kan klara sig med ett godkännande på de. Vill visserligen ha högre betyg men känns inte som att jag kommer att få det då läraren är super otydlig med vad vi egentligen ska ha prov på, eller jag upplever att det är så.

Hade även gympa idag och de sög ju. Vi hade bip test och snacka om att jag skäms över mitt resultat :(. Måste börja träna på konditionen känner jag!

Well well de va antagligen de jag hade att berätta för er idag så vi hörs imorgon :D. BYE!



Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: