PLL ÄR SÅ BRA JU!!

Hola!
Det har varit en ganska så tråkig söndag för mig. Har pluggat och pluggat. En lite rolig grej är ju att jag tog små pauser då och då där jag tittade på PLL. Så bra serie! Har bara kommit till säsong 2 episode 4 (tror jag det va). Dock har jag fått saker och ting spoilade av min syrra, fast inte så mycket nu när jag tänker efter men ändå haha.
 
Sovmorgon imorgon, sweet! Ska nog vakna lite tidigare för att se ett nytt avsnitt av en annan serie jag tittar på ( inte lika bra som PLL) samt plugga lite innan skolan börjar. Vi får se hur det blir med de så jag älskar att bara ligga i min säng och inte göra något. 
 
 
Ska sova nu så jag orkar att vakna haha. Sleep tight!
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: