Skrattanfall till max denna vecka

Gissa vad jag gjorde idag?? Jo jag körde ute i trafiken. Kuligt kuligt kan jag säga dock nervöst att köra igäl mig själv och the crew i bilen. Nu hänger ni säkert inte med i svängarna här men det är så att jag har börjat övningsköra. Woop för mig. Har bara haft några få lektioner med pappa om koplingen och att starta bilden och BAM så sitte jag ute i trafiken haha. 
 
Gick bra faktist. Fick mig en timmes lektion idag då. De ända som jag kan tycka gick mindre bra var nog när man skulle sänka farten till 7 km/h. Där fick jag starta om bilen minst 4 gånger haha fick till det ;) 
 
Aja imorgonska jag försöka redigera lite bilder från igår där det var ett bowlingpartai för min yngsta syster. Har inte hunnit göra det idag då jag skriver en uppgift till svenskan. Kanske inte hinner imorgon häller men vi får se ;) Nu ska jag gå och sova för att vakna upp till en ny dag med nya skrattanfall. Har skrattat så mycket denna vecka att min mage gör ont!
 
 
 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: