iMovie

Har fått lite idéer till julkalendern nu. Det ska bli super spännande dock måste jag först göra klart alla skoluppgifter jag har. Vill börja med julkalendern nu men skolan är prio ett just nu ( sad but true).
Idag har jag i alla fall jobbat på olika skoluppgifter. Har gett mig själv små pauser ( inte alls för långa måste ju bli klar men uppgifterna) emellan pluggandet och då har jag försökt ta mig an iMovie. Herre min ekorre vad konstigt de ska vara att redigera en liten videosnutt.
Är himla glad att jag har ett fungerande redigerings program men lite klurigt är det att klippa och klistra, haha. Kommer nog lära mig snart hur man gör de ena och de andra men i detta nuet är det lite krångligt. 
Aja nu måste jag sova. Är en liten badass som inte har somnat ännu. Mina rutiner börjar bli till nya och sämre som sena kvällar. Inte bra och de måste jag ändra på. GodnattBjuder på typ finaste bilderna på mig evva
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: