Problems here problems there

Jag ska alltid stöta på en massa problem när jag vill göra någonting. Blir så sur! 
 
Idag tänkte jag redigera några videos som jag ar filmat den senaste tiden. När jag väl har lagt in dem på datorn och lagt in dem på Windows movie maker och ska spela upp videon så spelar den bara upp ljudet. Högerklickar man på videofilen och trycker på egenskaper så står det att filen är en ljud fil. Blir så sur, jag vill inte sitta och redigera och spara en massa videos på någon annans dator. Ååååååååååå!!! Sen kan jag inte ladda ner Windows live movi maker eller va den heter för då måste man ha Windows 7. Sökte på om man kunde uppdatera en vista dator till Windows 7 och jag det kan man men jag vill vara 110% säker på vad jag gör och det fanns flera olika Windows 7.
 
 En tillfällig lösning till detta är att redigera videosarna på min systers dator, men som sagt vill inte spara mina videos på någon annans dator.
 
 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: