Massa prov denna vecka

Har ganska mycket att göra denna vecka. Idag gjorde jag ett psykologitest som gick bättre än förväntat men ändå dåligt haha. inga sura miner i alla fall.
 
I morgon ska jag ha privatjuridik prov och direkt efter ett spansk prov ( härligt ). Sen på onsdag så blir det matteprov och på eftermiddagen blir det HLR prov. Dock tycker jag att onsdagsproven blir rätt änkla då det är algebra på matten och om det är någon man måste tycka om med matten så är det just algebra haha! HLR är ganska lätt bara jag inte blir nervös och glömmer en massa saker.
 
Nu ska jag sova så godebye. Ni får ursäkta att jag lägger upp en massa gamla bilder nu i veckan men har tömt min kamera inför resan så vill inte ta kort med den nu hehe.
 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: