Måndagen startade bra då

Hola! Så idag hade jag en massa planer. Att ha sovmorgon (va ledig idag), vakna och äta en god frukost, läsa några bra bloggar och sedan göra videos till julkalendern tidigt på dagen så att det skulle vara ljust på dagen. Inte ville kroppen att jag skulle få göra de inte. Istället blir jag illamående och får en jobbig mensvärk samt att jag spyr två gånger. Så har legat i sängen och vilat halva dagen. 
 
Tillslut så mådde jag bättre och gjorde en video i alla fall. Måste redigera den och sen kanske den kommer upp någon gång i en lucka. Måste fråga vad tycker ni om julkalendern hitilts. Jag kan ju säga att jag skrattar lite för den har (just nu) inget med julen att göra egentligen. Men de kommer nog komma lite juliga lucker samt några som inte har med julen alls att göra. 
 
Ne nu måste jag sova, bye!
 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: