Ensam i bion

Har inget att göra justn nu så tar mig tiden att skirva lite här. 
 
Gissa vad jag gjorde idag, jo jag gick och titta på bio med min lilla kusin Milan och lite more people då. Vi såg på filmen "Metegol" och filmerna här i Chile har spanska namn så har då ingen aning om den heter något annat på ssvenska eller engelska. När vi kom in till biosalongen så va den tom men jag tänkte att det kommer säkert fler personer under reklamen men inte gjorde det de. Så där satt vi runt fem personer själva och tittade på film haha. Filmen va då kanske inte den bästa om jag tänker på helheten men rolig va den.
 
Det är jätte synd att det inte är lika fint väder som jag hade förväntat mig här i Chile. Jag lär komma vitare till Sverige än jag lämnade haha. Det är molnigt varje dag, solen kanske känner för att komma fram en stund runt tre men thats it haha. Man får ju bara hoppas att man blir lite brunare och att solen kommer fram!
 
Well well nu ska jag återgå till att göra ingenting haha. BYE!
 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: