Uppdateringen

Uppdateringen här på bloggen suger just nu. Det är på nätterna som jag har tid att sätta mig ner och skriva så ber om ursäkt för de, ska försöka ändra på de. Men ny till andra köttbullar (haha). Ligger här i sängen och hostar. Jag har ( tur de) inte ont i halsen utan hostar bara förfärligt mycket, så det är därför jag har en stor Cola flaska bredvid mig fylld med vatten. Sämsta bilden men ändå. La två sugrör i flaskan då jag inte gillar när man dricker ur flaskan och läpparna ploppas "fast" i flaskan haha. Sen så har jag även vart och tittat på Yohio idag. Är inget fan av honom men går en i familjen någonstans så går alla typ haha. Ne men det är alltid kul att se en artist, oavsett hur mycket man tycker om dem. Eller det tycker jag i alla fall. Fick inga bra bilder men här är två som är halvt bra ;)
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: