Orkar

Känner att morgondagens "aktiviteter" kommer att bli jobbiga. Ne men just nu har jag ingen ork alls med någonting. Anledningen till de :
1. Börjar skolan med att simma( missade när klassen skulle simma så får göra de nu)
2. Jag missar hemkunskapen där vi har som ett nationellt prov ( det är inte de men typ) för simningen
3. Jag ska prata inför klassen och kan inget av de jag skrivit ner på papper på spanskan
4. Senare på kvällen ska jag träna och jag kommer säkert vara helt slö tills dess och pappa kommer säkert tvinga mig dit ( hehe)
5. Fick ett tråkigt brev idag som förstörde hela min dag.
Förlåt är ganska så negativ nu men livet har sina vändningar så kommer säkert va glad imorgon eller något, aja godnatt på er Har glömt att skriva detta tidigare men är stolt över mig själv för klarade att göra plankan i 2 minuter vilket jag trodde att jag aldrig skulle klara på så kort tid. Stolt! (haha)
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: