Gästbloggar - Mariana

Tjatja bloggen... SKoooja nej men hej. Hur mår Jennifers fina läsare?? Men idag är det jag som bloggar för att Jennifer pluggar no med Ramona just nuuuuu! Jennifer ska sova hos mig idag! Fett rooligt liksom<3<3  Ja men btw JAG ÄÄÄÄLSKAR ONE DIRECTION!!!<3<3 Men ni kanske får några bilder senare... Kanske! Våran dag började med svenskan som  var stökig (och jag hatar svenska) sen hade vi spanska (som är ganska rolig), vi kom försent till den ocksåååå, men vi hade lapp. Sen hade vi lunch och det var köttbullar och makaroner. Jennifer tog som vanligt bara köttbullar och ketchuuup. Men jag tog köttbullar OCH makaroner. Sen var det typ 45 min kvar tills vi skulle ha mentormeet (asså möte med våran "lärare") och dååå hääände DET. Jennifer fick nästan en varning bara för att hon HOPPADE, av ms. kussikosski eller vad hon heter..... OMG bara för att hon hoppade! Haha men sen efter gick vi till mentormeetet då fick vi veta att vi skulle få en ny mentor... och det vaaaaaar mr. dechue eller nått, men han var fransk och pratade BARA  engelska! :( Ajjaa men HEjdååå!<3 Kom ihååg JAG ÄÄÄLSKAR ONE DIRECTION!!<3<3<3

ONEEEE DIRECTIOOOOON<3
Kommentarer
Lava

hahaha asså mariana gå och dö ;)

2011-10-06 | 17:34:01
URL: http://lavakurda.bloggplatsen.se
Lava

Men vadå hmara! Inse jag gillar dom punkt slut, vadå är det bara du som gör det eller?

2011-10-07 | 22:29:11
lava

aaaoow, tare lungt jag skojade bara ;o

2011-10-08 | 18:03:14
URL: http://lavakurda.bloggplatsen.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: