Blandat med storys =)

Asså jag vill byta header men vilken ska jag ha ???
Eller
Eller den som jag har nu eller Typ kanske denna ;) Jag vet inte vilken eller är det någon som kan göra en fin header till mig ??? Kommertera då om du kan ;) Men kommer ni ihåg ett inlägg den 21/9- 2010 tror jag då jag skrev att jag hade fått ett par haha :Dhörlurar som dom åt sidan men nu så var det så här att dem gick sönder och då ville jag såklart inte ha dom men problemet var att jag inte hade kvittot kvar och då kan man ju inte byta osv.. Men vi åkte till  och försökte byta dem men han som stod där vägrade men han skrev ut ett kvitto till mig... Pappa- Vi åker till en annan  Och försökte få tillbaka pengarna eller skicka den på lagning och då sa han att - Ni får vänta ett tag, men om ni ska byta dem så får ni nog ta ett par andra hörlurar för vi har inte dom paren på lagret... Och jag hade inte förväntat mig att jag skulle få byta dom men DET FICK JAG... jag tog Ett par sånnnnna ;) Men efter en vecka eller så så ville min syrra ha ett par hörlurar efter som att vi ska till usa men hon ville ha ett par svampbob hörlurar men dem fanns inte på så då såg hon sånna som jag har fast gröna och dem köpte hon... Nöjd blev hon... Men nu så "Skriver" jag Hej då och skiver mera imorgon ;)
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: