Måndagens besök

Igår var det åter ett besök hos barnmorskan. Tog tre sekunder för henne att se att bebis inte har vänt på sig. Typiskt! Visar sina karaktärer redan nu tyckte barnmorskan haha. Har sedan sist någonstans landat i att det får bli som det blir. Sista stationen är ju att ha bebis i armen och det är där fokuset ligger. Man behöver inte älska allt under resans gång så länge det slutar bra tänker jag. 
 
 
På onsdag blir det alltså ett försök till att vända lillen. Dem sa att ungefär hälften av försöken lyckas så får se hur det går för mig. Om jag förstod det rätt så kommer dem först se med ultraljud hur moderkakan ligger samt bebis, så de är ju alltid kul att få se lillen igen. De var ju kring v.20 jag sist fick se busen. Det lät lite som att besöket skulle se ut som när man gör kontroll inför födseln, bortsett från att ett ultraljud är inslängt i smeten. Ctg, kanyl och lite medicin för att inte få sammandragningar... Nervöst då jag hört att det kan göra ont men de ska nog gå bra ändå.
 
 
 
 
 
 

Nikon D750 | Nikkor 28 mm 1,8
 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: