Helgen som varit

Helgen var allt spännande. I lördags ringde pappa på morgonen och undrade vad vi gjorde. Just då hade vi precis tagit frukosten till vardagsrummet och börjat äta lite på den. 20 Minuter senare sitter vi och äter frukost igen med min mamma och pappa. Akira fick också följa med hem till oss vilket var riktigt mysigt. Hon vandrade runt och luktade, luktade och luktade medan vi åt frukost. Efter att inte ha hört hennes tassar gå runt på ett tag var jag tvungen att kika så hon inte får för sig att busa. Nopp, snäll som hon är har hon bara gjort sig hemma på våran soffa. Där satt hon och bara stirrade ut genom fönstret. HUR SÖT?😍
 
Efter en trevlig lördagsmorgon med besök av mina föräldrar bestämde vi oss för att ta en tur med nya MC:n. Eller Kristofer ville ut och åka vilket jag gick med på... OM... vi åkte till en pen affär. Deal! Skulle vilja ha med mig alla pennor hem men aj vad det hade svidit i plånboken. Dessutom har jag inte riktigt behöv av alla pennor, så för denna vistelse fick det bli 4 pennor. Två rosa, en grå och en svart penna. Älskar dem trotts att jag inte hunnit använda dem så mycket😂
 
 
I söndags blev det att hälsa på mina föräldrar, haha. Vi spenderade nog intill hela dagen hos dem, gosigt! Skridskorna var med för att åkas lite på också. Man blev förvånad när vi kom fram till ishallen då den var helt tom, bara vi där. Veckan innan var det verkligen fullt med familjer, barn och vuxna. Denna gång var vi ensamma. Efter en stund kom det en son med sin pappa och åkte runt lite dem med, men inte mer action än så. Efter åkturen blev vi bjudna på mat. Höll på att somna efter de, blev så trött av att åka runt på isen. Det var ett bra tag sedan man gjorde de så lite ovan är man, haha. Fick dock lite energi för att städa mitt rum jag hade innan jag flytta ut. Kan ju säga att jag fått med mig hem en hel del skräp, tomma block, pennor, täckningar och lådor som jag inte alls vet dess plats för. Funderar på att köpa en alex hurts från Ikea för att förvara allt pyssel och skräp man har. Okej, får nog rensa ut så att det inte blir en skräpsamlare till hurts😂 Behöver inte spara på skräp, har typ gjort det hela min barndom märkte jag nu när man rensade. En trevlig helg måste jag allt säga att det varit. Nästa helg kommer vara fullseckad den med. Däremellan ska vi hinna med ett kalas också, kul!
 
 
 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: