Torsdag

Godkväll. En helt vanlig torsdag har snart passerat. Här sitter jag och tömmer mobilen på bilder samt videos. Det är dags att tömma den då jag inte kan ta bilder längre. Finns inte utrymme i mobilen för det så pass full som den är, haha.  
 
Annars har dagen varit bra. Lämnade en glad Maja på förskola för att sedan ta mig till jobbet. En lugnt dag kan man allt säga och de kan man "tacka" vädret för. Försökt trycka i mig en del te på jobbet för att lindra halsont som börjar smyga sig på. Utan framgång kan man säga, känner nu av huvudverken. Wiihoo. Snart helg ändå vilket är skönt. Kvällskvisten har bestått av att bara ta det lugnt, äta halstablett och tömma mobilen som sagt. Snart är det klart, då blir det raka vägen ner i sängen. ✌
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: