December först men sen... 2019

En bild tagen av syrran på mig och Maja. Hur söt? Den lilla tösen fyllde hela tre år för några veckor sedan och kalasades gjordes. Tog lite bilder som dyker upp inom sin tid. Nöjd är jag inte med bilderna men fick några fina bilder man kan spara på. Den treåriga tösen sprang runt på sitt kalas med en riktigt fin prinsessklänning och såg så sör ut, som hon alltid gör 
💖
 
Annars då? Har gått runt och mått upp och ner dem senaste veckorna. Med andra ord en bergodalbana som vanligt. Men, men förhoppningsvis vänder det nu när året börjar dra sig mot sitt slut och det snart ska inledas ett nytt. 2019. Hur sexigt låter inte de.. Tvånollnitton... Asså wow, längtar så haha. Ska dock ta mig egenom den sista månaden december som innehåller en massa skoj. Men sitter och hoppas innerligen att nästa år kan bjuda på lite mer smile och en mer samarbetsvillig kropp. Klagar inte på min kropp sådär, men lite nog har man fått av att få det ena efter det andra😏. Sen hoppas jag på en massa äventyr och roliga händelser så väl som i vardagen men även i jobbfronten. Spännande...
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: