19032015

Förra helgen gick jag ut för att fota fåglar och frpn ingenstans flyger det ner svanar. Tycker det är jätte mysigt och skönt att vara helt ensam ute i naturen och bara kunna fota fåglarna men tycker slutresultatet på fågelbilderna blir så otroligt fula. haha så typiskt men men. 
 
Idag ska jag teste på tai chi. Ska bli spännande dock får vi se om jag väljer att fortsätta eller inte. Vet inte varför men har länge sen ett tag tillbaks inte tyckt om konceptet om att gå varje tisdag och träna. Det känns så fastlåst?? Men hoppas på att det är kul och något jag kan/ vill hålla mig till. Tycker ju kampsport är kul så vi får se. 
 
Ursäkta de tråkiga rubrikerna men har blivit sämre och sämre på att komma på rubriker hehe.
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: