HEJ!!

 
 
Bjuder på lite fula bilder från mobilen
 
INTERNET, YEY!!! 
Har inte haft internet på hela en vecka vilket inte har varit lika jobbigt som jag trott att det skulle vara. Det är så att vi ska skaffa fiber men dem som instalerar detta råka gräva/ klippa (eller vad som nu hände) sönder kabeln till telefonerna och interneten. Så surt då det hände precis då de nya episoderna av teen wolf kom ut men nu kan jag se på tre episoder istället för ett. Har inte öppnat min dator på sex dagar, har inte haft orken samt att de varit fint väder. Sorry om ni trodde att jag hade gått under eller något, men jag lever :)
 
 
Kommentarer
Sarah

Va klantigt av dom o klippa av kabeln :/

2015-07-07 | 23:25:41
URL: http://CheerSarah.devote.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: