Någon som vet vad problemet är?

Här sitter jag och är någorlunda frustrerad. Vet inte ifall jag skrivit detta men har fixat min dator (pc) som gick sönder för ett tag sedan men fick hem den med en massa konstiga program som jag har tagit bort. Det ända problemet är ju nu att jag inte får bort ett program som heter "show Pass smartbar" som bara gör så att det poppar upp en massa reklam och nya sidor med reklam hela tiden. Tror även att det kan vara orsaken till att datorn även är lite seg när jag är inne på internet. I alla fall så har jag gått in i kontollpanelen och klickat på avinstallera program men den försvinner aldrig och jag blir tokig snart. Vill få bort de. Visst kan jag stå ut med lite reklam här och där men detta program är så störande. När jag är inne på bloggar så bläddrar den ner till botten, mitten och sedan toppen när den vill. Är det någon som vet hur jag kan gå till väga för att få bort den?
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: