En vanlig fredag

Vad är det som har hänt idag i mitt liv kan man undra sig. Well, det skilljer sig inte så mycket från de andra fredagarna men tänkte dela med mig ändå.
 
Åkte buss till skolan som vanligt, börja med matte. Därefter hade jag Svenska där jag skulle göra ett muntligt prov om språksociologi. Vet inte riktigt hur det gick, antingen gick de jätte dåligt eller så gick det bra. Lunch blev de sedan företagsekonomi och sist Engelska.
 
Ibland undrar jag varför vi har Engelska på fredagar då vi dem senaste veckorna fått sluta så mycket tidigare än vad vi egentligen ska sluta. Aja åkte hem efter det att vi slutat. Har låtit serien ta över lite haha. Har tittat på episod efter episod efter att jag kommit hem.
Prövade för ett ganska bra tag att fota på en skiva med vatten på. Kom dock inte så nära som jag ville så är inte så nöjd med bilderna men tänkte visa dem ändå.
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: