God jul på er!

God juläven vänner, hur har eran dag varit?! Själv har jag haft en super rolig och trevlig dag fylld med god mat och mycket skratt. Blev ingen Kalle Anka iår som alla andra år, istället satt vi och tittade på ensam hemma 1.Spelar ingen roll hur många gånger jag set på filmen den är aldrig lika bra!
 
Blev super glad över de klappar jag fick. Bland paketen fanns träningskläder vilket är oerhört behövliga då mina av någon underlig handledning försvinner i tvätten haha. Kan vara för att dem varit svarta men tur är de att jag fick färgglada träningskläder :D 
 
Fick även ...Det borde man ju veta! som jag har hunnit fråga ut familjen på. Så roligt, det är lite som det här med onödig fakta som jäv älskar att läsa. Riktigt roligt spel eller så kan man bara fråga och se vem som svarar först vilket även de är otroligt kul! Ne nu måste jag ta och sova men jag hoppas ni har haft en härlig dag.
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: